20090203

Jag hatar att var sjuk.. i och för sig kan det vara skönt i bland. men just nu bara jobbigt,
Men jag har gjort lite nytta idag faktiskt, har pluggat en massa.
Har gjort klar:
- Uppgiften Super Size Me,
den visade sig vara mindre komplicerad än vad jag först anat.

- Nästan gjort klart uppgiften på Arbetsmiljö och säkerhet som handlade om Alkohol och stress.
Internet hängde sig för den sidan. men ska kolla lite senare ikväll.

- Har även börjat lite med engelska uppgifter.
ska fortsätta mer på det sen.

Och NU ska jag plugga lite körkortsteori också, och sen mitt i allt måste jag försöka städa.
Har tydligen inte tid att vara sjuk verkar det som.. (:
Hoppas på att kunna gå till skolan i morgon.. Men dagen har varit tung, astman är jobbig som sjutton!
Aja, nu ska jag fortsätta mitt otroliga schema.

AJUST, har raderat massa meddelanden på min epost, en sisådär 1000 stycken... hade många olästa och oraderade. Men nu har jag bara typ 30 :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad duktig du har varit idag :)

Hur mår du nu föresten? kraaam

2009-02-03 @ 21:18:02
URL: http://emmaab.blogg.se/
Postat av: Annica

ja visst har jag?:) nja mår sådär. jag vill bara bli frisk just nu..

2009-02-04 @ 14:12:39
URL: http://aaannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0