20090205

idag är jag i skolan, skönt att vara tillbaka.
Fast i morse var det bra trögt, var jätte nära att stanna kvar i sängen.
Men jag kom på att jag ville vara med och prata om i morgon,
då jag ska ut med mina kära vänner. mys :)

Idag har jag namnsdag också. inte mitt riktiga namn
dock, utan mitt smeknamn. För pinsamt för att nämnas
Så vill ni veta får ni kolla almanackan! ;)

En rolig grej vår lärare Jesper sa idag var att hans yrke
nästan var som en läkares (förutom att stavelserna var lika)
så fick också han ta hand om en massa sjuka personer!
hahaha. taskigt men kul!

vet inte vad jag ska skriva mer, ska till örebro efter skolan.
Hoppas på att jag får mig nåt (A)
dels för att jag nästan ha namnsdag
och för att jag varit duktig idag :)

men ha det så bra, hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0