20090211

Idag har jag pluggar lite samhäll, så mycket som jag orkade
vilket inte var mycket.
Sov några timmar också när jag kom hem. till sju! :) Skönt!
och behövligt!
Jag är trött, trött på allt mest skolan.
Skönt att det är lov snart! :)

Men hela lovet är fullspäckat
Måndag: Doktorn, sen ska jag till Lennarth och vi
skall göra ett teori prov tillsammans. åker
antagligen till hallsberg också
Tisdag: Körlektion
Onsdag: Bada med Fanny + en vän till henne
och så ska Emma med. :D
Torsdag: Tandläkaren i Laxå
fast mamma ska kanske boka om den
så att jag får någon dag ledigt.
Fredag: Tandläkaren i Örebro

Ja ni ser ju att det är ganska fullt upp varje dag!
Sen efter lovet har jag 2 veckors praktik på dressman, trevligt!:)
Nej nu ska jag gå ut med hundarna och sedan fortsätta plugga..
Hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

wiiiie, bada =)

2009-02-12 @ 10:09:49
URL: http://emmaab.blogg.se/
Postat av: Annica

jo men jag menart, mys! :D

2009-02-12 @ 10:13:16
URL: http://aaannica.blogg.se/
Postat av: Lena

ja den dagen brukar vara underbar, men det var inte min igår tyvärr :/ men får hoppas det blir bättre nästa år eller nåt... haha <3

2009-02-15 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0