20090223

Ber om ursäkt om det förra inlägget förvirrade er,
men det var faktiskt det enda jag orkade och fick ur mig då.
Jag förstår inte vad det är med mig just nu,
eller jag vet nog orsaken..
Saken är den att jag har ont i mitt hjärta, min själ.
Det är inte så att det märks när jag är med någon
för jag vill inte visa någon, utan det är när jag är ensam..
Då jag verkligen tänker på allt.. Jag hatar att vara ensam!

Tur att jag har har mina underbara vänner och pojkvän Joel! <3
Tack Emma och Timmy  för i fredags, ni gjorde min dag!

Jag lovar, jag ska ta tag i mig själv. få mig förstå.
Kunna inse att ingenting är mitt fel längre.. För jag orkar inte mer
Jag orkar inte sjunka så lågt igen.

Förlåt för mitt dystra inlägg, men jag tycker om att skriva av mig ibland
Det är ju i alla fall bara de jag bryr mig mest om som läser..

Hade min första praktik dag idag på Dressman, det var faktiskt roligt !:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt att se dig ledsen och nere :( Tack själv för i fredags, jag hade jättekul! <3

2009-02-24 @ 21:19:53
URL: http://emmaab.blogg.se/
Postat av: Lena

2009-02-26 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0