Studenten närmar sig, med STORA steg..

Ja, det är bara 5 dagar kvar för mig i skolan..
Lite läskigt med tanke på att man tillbringat nästan
hela sitt liv där, och så plötsligt ska man ut i verkligheten.

Jag är nervös, vet inte riktigt för vad.
Jobbigt att man inte kommer träffa sina vänner
varje dag, och kommer kontakten att fortsätta?
Jag känner mig osäker, men vill inte förlora nåt eller någon..
Riktig vänskap består?

I torsdags var det studentbal, vilket var sådär,
inte alls som man trott, men känslan av att
vara fint klädd och vara bland andra fint klädda
människor var underbart måste jag säga!

Här är i alla fall jag och Joel, du var otroligt stilig denna kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va fina!

2009-06-10 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0