20090310

Hej, tillbaka till skolan igen efter 1 veckas lov, 2 veckors praktik och 1 dags ledigt.
Var ledig igår för att jag gjorde uppskrivningen, som jag klarade. :D
Har kanske inte fattat det riktigt, men jag är otroligt nöjd och glad över det! :D

WIIIIIIHOOOO!!!!!

Idag ska jag åka iväg till örebro med Emma sen,
Kolla balklänningar och födelsedagspresent till Joel.
I värsta fall om jag inte hittar någon klänning,
får jag ta den jag hade på Joels systers bröllop.
Egentligen vill jag inte det, tycker den är för kort
och har en massa krimskrams på sig.
Men jag är sent ute och har inte lust att betala
en massa för en klänning jag sa använda en dag..
Egentligen har jag inte ens lust att gå, men men..

det är i alla fall denna..


Kommentarer
Postat av: lenninie

Jo! det är klart du ska gå sötnos!! :D

2009-03-10 @ 18:11:51
Postat av: Emma

Men nu har du ju köpt en super-duper-fin balklänning :D :D

2009-03-10 @ 20:14:02
URL: http://emmaab.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, nu har jag hittat en klänning jag blev kär i. så nu behöver du inte vara orolig lena ;)

2009-03-11 @ 13:29:52
URL: http://aaannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0