Förkyld?

Ja, jag har gått och blivit förkyld, eller kan jag kalla det det?
Jag mår inte bra, men är inte täpt i näsan. Det enda som krånglar är halsen.
Hostar massa. usch jag gillar det inte!
I och för sig började det för en vecka eller nåt, huvudvärk, ont i halsen och feber . Men det gav sig
och som bullen på moset fick jag denna förbannade hosta och krångel med halsen.

Aja, I torsdags fick jag en bra och en dålig nyhet, den dåliga ska vi inte prata om.
Men i alla fall den bra var att joel klarade sig så nu får han provjobba i två veckor,
klarar han det så flyttar vi! See yaa Röfors. haha. Ska bli otroligt skönt
att bo ihop, vi har ju liksom varit tillsammans i 3 år och 4 månader, det är dax nu! :D

Hoppas bara på att allt blir som vi önskar!

Just nu är jag faktiskt lite sur på honom, han ligger och sover. Gnällde på mig i går att jag
sover så länge jämt, men när jag idag gick upp med honom när han skulle ut med jaxon, skulle
han gå och lägga sig igen? karlar. hmm!

Aja, nu ska jag ner och ta min medicin. så att hostan försvinner..

Kommentarer
Postat av: Lena

men gud va kul! hoppas han sköter sig nu i 2 veckor då ;) och du! den 28de och en vecka framåt är jag hemma i röfors förresten! kan vi inte träffas då? :D

2009-09-20 @ 17:13:28
Postat av: Lena

ja alltså nästa vecka på måndag kommer jag hem :)

2009-09-22 @ 13:54:09
Postat av: lena svarar

tack! :) oh va roligt annica! jag längtar :D

2009-09-22 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0