Ny start!

Ja, det var alldeles för länge sen jag skrev.
och jag har lust att skriva några rader, börja om på
nytt och skriva lite mer här om min otroligt roliga vardag
som just nu består av:

- Arbetslöshet

- Arbetslöshet

- Arbetslöshet

- och en massa Joel.

- För lite träff med vännerna..

Det enda jag gillar med min vardag just nu är en massa Joel dock.
Och jag/vi vill så mycket just nu. Framtiden är ju vår, förhoppningsvis
och äntligen har vi lite planer på den. Att inom kort flytta i hop, så fort
någon av oss får jobb! Då finns inga tvivel, för vi vill inget annat
en att ha nåt eget just nu.

Och kanske har jag blivit sjuk när jag inte har haft nåt att göra på länge,
för jag kan tänka mig börja plugga till nästa höst igen. (om jag inte har nåt jobb
förståss) Men förhoppningsvis så hittar jag nåt snart, i alla fall nåt lite extra där
jag kan tjäna mig en slant! :)

Har varit med Joel en massa nu sista tiden, kul och mysigt.
Vi har varit ute i skogen och plockat svamp och lingon.
Men mesta tid bara ägnat en massa tid åt oss själva :)

Ska försöka att skriva hör lite oftare, kan inte skylla på
att jag inte har någon tid direkt. För jag har ju all tid i världen.
Nästan i alla fall..
Jag orkar dock inte radera alla tidigare inlägg just nu, eller kanske aldrig.
Det märks. Men detta är i alla fall en ny start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0