Trötter.

Jag sa att jag skulle skriva oftare, vilket jag hittills lyckats med.
Senaste inlägget var ju faktiskt i förr går!

I alla fall, igår läste jag ett bra citat av Muhammed Ali.
Det löd såhär:

"Det är inte bergen du ska bestiga som tröttar ut dej, det är gruset i skon."

Någonstans där emellan raderna tyckte jag att citatet faktiskt stämde ganska bra
på livet.
Alltså det är inte vägen till ett framgångs liv som gör det trött, utan det är hindren du
möter på vägen. Men istället för att ge upp kanske det bästa är att bara ta ut gruset
ur skon, och forstätta bestiga bergen.
Tanken är nog den att man inte ska ge upp så fort nåt kommer ivägen. Tro på sig själv
helt enkelt!

Oj, där blev jag lite djup kände jag. Men jag tyckte att det var bra sagt, om han menade
så som jag tänkte, om inte så fick det i alla fall mig att tänka igenom det hela.

Till nåt annat innan det blir djupare ;)

Idag ska jag städa, vilket inte alls är lika djupt utan snarare en börda.
Men det är ju trots allt ett måste ibland. Men det är så jvla tråkigt!
När jag har ett eget ställe, är rik osv. Då ska jag ha städhjälp! ;D

Det är nog lika bra att jag går ner och börjar städa, tanken var egentligen
den att det skulle varit klart idag och att jag skulle städat igår.
Men hur långt kom jag? Plockade i lite jeans i en korg. STARKT JOBBAT!

Aja, ha det bra tills det skrivs igen! haha


Kommentarer
Postat av: Lena

va söt du är annica :D jag håller med. skitbra sagt av muhammed, och fint tolkat av dig! <3

2009-09-08 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0